Error In AePS Transactions From SBI Accounts



 Dear Sir/Madam

Greetings for the day!!

We have observed that the AePS for SBI customers at our bank terminals, almost 50% of the transactions are declined. In case any queries arises from the customers regarding the same kindly guide them with the following points

👉 SBI have made some change at their end and now customers not having mobile number updated in CBS will not be able to perform AePS.

Clarify that it is not IPPB related and all Banks servicing AepS customers of SBI will be impacted due to these changes in SBI. Guide the customers to contact their SBI parent branch.

Thanks and Regards,
Customer Service Department
India Post Payments Bank
New Delhi

▰ ▱ ▰ ▱ ▰ ▱ ▰ ▱ ▰ ▱

SBI AEPS ലഭിക്കുന്നില്ല എങ്കിൽ ആ 
വ്യക്തികളോട് തങ്ങളുടെ SBI ബ്രാഞ്ചിൽ പോയി, KYC Details, Mobile Number എന്നിവ പുതുക്കാൻ ആവശ്യപ്പെടുക. SBI അവരുടെ സെർവർ സിസ്റ്റത്തിൽ വരുത്തിയ മാറ്റങ്ങൾ കാരണമാണ് AePS സേവനം തടസപ്പെടുന്നത്


༺ 🎪 @PostalKerala 🎪 ༻

Post a Comment

0 Comments